Competition for Danish students

Quantum Moves 2 Beta competition for Danish schools

If you are studying in a Danish school from 7th grade to 3G. high school, you have the chance again to win prizes for your class by playing games! All you need to do is signing up for our Quantum Moves 2 Beta competition.

Sign up for the competition!

What's in it for you?

Every score count in the game and your gameplay is also contributing to cutting-edge research at Aarhus University.

In addition, you have the chance to win a prize of 5000 DKK for your school class account!

The competition is running from the 1st until the 28th of February. We'll contact the winner directly!

Remember to sign up for the competition and for the game with the same email address!

Read more about the details in Danish below.

Atomernes Manipulator

Atomers forunderlige verden, og lær’ at kontrollere dem!

Klassekonkurrencen “Atomernes Manipulator” forløber hele februar måned i 2019, og din klasse har chancen for at vinde 5.000 kr. ved at spille forskningsspillet Quantum Moves 2.

Forskningsenheden ScienceAtHome, der arbejder med at revolutionere forskning ved hjælp af gameplay, lancerer i denne måned en national klassekonkurrence, hvor skoleelever over 13 år deltager. Konkurrencen løber i februar måned 2019, og foregår ved at eleverne spiller spillet Quantum Moves 2, der findes på linket her.

I december måned 2018 afholdte ScienceAtHome klassekonkurrencen ReGAMECUP’18, hvor elever fra hele landet har bidraget til at gøre spillet Quantum Moves endnu bedre! Men vi mangler stadig jeres hjælp! Derfor har forskningsenheden lanceret den nye version af spillet Quantum Moves 2, hvor resultaterne fra ReGAMECUP’18 er inkorporeret. Nu vil vi gerne endnu tættere på sandheden, for vi ved at med jeres hjælp, så kan vi løse gåden om, hvordan atomer bevæger sig.

De generelle
regler

Hvem kan være med?

Alle skole- og gymnasieklasser med elever over 13 år i disse kategorier:

  • 7.-10. klasser
  • 1.-3.g klasser

Alle elever skal være fyldt 13 år. Klassekonkurrencen foregår kun i februar måned 2019, og der findes en vinder.

Sådan deltager I

Tilmelding til klassekonkurrencen “Atomernes Manipulator” sker på https://www.scienceathome.org/games/quantum-moves-2/ ved

  • at downloade spillet Quantum Moves 2
    og
  • Udfylde dette skema, som gør, at du har en lodseddel i klassekonkurrencen.

Nu er du og din klasse klar til at dyste, HUSK at ens score også er af betydning. Hvilken klasse bliver mon Atomernes Manipulator?

Tilmelding

Tilmelding på https://www.scienceathome.org/games/quantum-moves-2/ og sign up skema

Hvordan vinder man?

For at vinde konkurrencen skal man som deltager spille spillet Quantum Moves 2 og have udfyldt skemaet for at være med i lodtrækningen. Jo flere point man genererer i Quantum Moves 2, jo flere lodsedler har man i konkurrencen.

Præmie

ScienceAtHome finder en vinderklasse, der modtager 5.000 kr.

Uanset om du deltager enkeltvis, kun nogen fra klassen deltager eller, hele klassen er tilmeldt og deltager, så er det hele klassen, som modtager præmien. ScienceAtHome sender præmien til skolens kontooplysninger eller klassekassens, hvis denne forfindes. Præmier forældes pr. 1/1-20.

Konkurrencen starter 1. februar 2019 og slutter torsdag d.28 2019 kl. 20.00. Hvor vinderen kåres i den kommende uge efter d. 28. februar 2019.

Quantum Moves 2 Competition
Dismiss